lunes, 1 de junio de 2020

ASTELEHENA, ASTEBURU ZORAGARRI ETA EGUZKITSUA!

KAIXO LAGUNOK!
πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘¦πŸ‘¦πŸ‘§πŸ‘§πŸ‘¨πŸ‘©πŸ‘ͺπŸ‘«πŸ‘¬πŸ‘­πŸ‘΄πŸ‘΅
Zer moduz??

Zer moduz joan da asteburu eguzkitsu hau?
🌞🌞🌞🌞🌞☀☀☀☀πŸŒ„πŸŒ…

Gaur ASTELEHENA da, 1 zenbakia.
Aste berriarekin hasiko gara eta gaurko proposamena asteburuan zehar egin duzuen hori partekatzea izango da. 

Nik asteburua topera aprobetxatu dut, herriko hondartzan ibili naiz, itsasoan igeri egin dut, lagunaren piszinara ere joan naiz eta baita mendi tontorrera igo ere. Ikusi ikusi argazkiak: 
πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡







Gaurko proposamena honakoa da: 

Aukeratu asteburu honetako momenturik dibertigarriena. Paper txuri batean, momentu horretako argazkia itsatsi edo marrazkia egin eta behean idatzi esalditxo bat (bakoitzak bere erara). / Escoger el momento mΓ‘s divertido de este fin de semana. En un papel blanco, pegar una foto de ese momento o dibujar ese momento y escribir una frase corta (cada uno a su manera).

Adibidez: 


Jarraitzeko hona hemen hondartzarekin lotutako ipuin bat eta abesti bat: 

"KAMILE HONDARTZAN"


"HONDARTZA"


Bukatzeko, "PLISTI PLASTA IKUSKIZUNA" utziko dizuet eskuragarri, bertan Takolo, Pirritx eta Porrotxen abenturak biziko dituzue. Oraingoan, hondartzan daude, beraz hondartzaren inguruko hiztegia barneratuko duzue:




*****Asteazkenean bideodeia egingo dugu eta zerbait prestatu dut. Korreoz animalien karetak bidaliko dizkizuet. Bat aukeratu eta apaindu eta bi galdera hauei erantzun: / Para realizar la videollamada del miΓ©rcoles, tenΓ©is que pintar una mΓ‘scara de un animal (os voy a enviar por correo)  y saber bien responder a estas dos preguntas: 
-Nola egiten du zuk aukeratutako animaliak? / ¿CΓ³mo hace el animal que has elegido?
-Zer gustatze zaio gehien zuk aukeratutako animaliari? / ¿QuΓ© le gusta hacer al animal que has elegido?
πŸ‚πŸ„πŸ‡πŸŠπŸ‹πŸŒπŸπŸŽπŸπŸ‘πŸ’πŸ“πŸ•πŸ–πŸ˜πŸ›πŸœπŸŸπŸ¦


Hauek izan dira gaurko proposamenak? Gustatzen? 
Zuen asteburuaren berri jakin nahi dut! Bidali zuen argazki eta marrazkiak esaldi bat idatzirik dutela!!



Mila mila esker eta aste zoragarria pasa dezagun elkarrekin!

Muxu potolo asko eta besarkada estuak denontzat!!

AIO PELAIO!
❤πŸ’“πŸ’•πŸ’–πŸ’—πŸ’˜πŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œπŸ’πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜