jueves, 7 de mayo de 2020

HIZKIAK GURE IZENEAN

KAIXO KAIXO LAGUNOK!
👋👋👋👋👋👦👧👨👩👪👫👴👵
Zer moduz zaudete?
Ia astea bukatzear gaude,

Gaur OSTEGUNA DA, 4 zenbakia.


Gaurkoan hiztegiarekin eta hizkiekin jolastuko dugu.
Horretarako 3 proposamen eskainiko dizkizuet.

Prest??



1. KALEKO HIZTEGIAREN BILA: Aurreko astean PDF bat bidali nizuen: kaleko hiztegi txartelak. Txartelak aprobetxatuz, hiztegia lantzen jarraituko dugu. Horretarako, hiztegiko argazkiak moztu eta etxean zehar itsatsi, leku ezberdinetan. Orduan haurrak txartelak bilatu beharko ditu, eta helduari txarteleko marrazkia zer den esan, EUSKARAZ. Ondo esaten badu, puntu bat emango diogu. (Ezin baduzue inprimatu, behatzekin seinalatuta jolastu)

Sariak: 
-Denak asmatuta: hamaiketako/ askari gustukoena
-Erdiak asmatuta: Gurasoekin "AHOA BIZI BIZI BELARRIAK PREST" abestia dantzatu
-Ez badu ezer asmatzen: Berriro jolastu!!

1. EN BUSCA DEL VOCABULARIO DE LA CALLE: La semana pasada os envié el vocabulario de la calle. Utilizando estos dibujos, los cortaremos y los pegaremos dentro de nuestra casa. El niño deberá encontrar todos los dibujos, y cuando los tenga en la mano, deberá dirigirse al adulto y decirle qué es cada uno de ellos, en Euskera. Si lo dice bien, le daremos un punto. (Si no podéis imprimirlos, podéis realizar el juego señalando los dibujos con el dedo)

-Si acierta todos: el hamaiketako/merienda que más le gusta
-Si acierta la mitad: Bailaremos " Ahoa bizi bizi belarriak prest" con los padres
-Si no acierta ninguno: Jugaremos otra vez!!





2.BOKALAK BILATUKO DITUGU KALEKO HIZTEGIAN. Kaleko hiztegiaren lanketarekin jarraitzeko, hitzen bokalak aztertuko ditugu eta borobildu (Fitxa adibideak korreoz bidaliko dizkizuet).

2. LAS VOCALES EN EL VOCABULARIO DE LA CALLE. Seguiremos trabajando el vocabulario de la calle. Meteremos dentro de un círculo las vocales que tiene cada palabra (os mandare una ficha como ejemplo por correo)




3.GURE IZENA EZAGUTZEN: Gure izenak zenbat hizki ditu? zein dira hizki horiek?. Horretarako, argazkian ikusten den bezala, gure izenaren hizkiak ezagutuko ditugu eta pixkanaka gure izen osoa osatuko dugu. Lehendabizi gometxekin egitea gomendatzen dizuet. Aurrerago, haurra prest badago, hizkien kopiaketa egingo du (arkatza edo errotulagailu finaz)

3.CONOCIENDO NUESTRO NOMBRE: ¿Cuántas letras tiene nuestro nombre? ¿Cuáles son esas letras? Como bien se ve en la foto, poco a poco iremos escribiendo nuestro nombre. Primeramente os recomiendo que realicéis esta actividad con pegatinas. Más adelante, si el niño esta preparado, podéis hacerlo escribiendo las letras (con un lápiz o rotulador fino)

*GOGORATU GUK HIZKIAK HAUNDIZ ETA GOMETXAK NORABIDE ONEAN ITSATSITA / Recordar que nosotros las letras trabajamos en MAYÚSCULA y cuidado con la dirección de las letras 






Bukatzeko, gure haurrei asko gustatzen zaie saltseatzea eta tresna berriak erabiltzea. Beraz...

Zer iruditzen plantilla batzuk prestatu eta mozten laguntzen badiegu? ¿Qué os parece si les ayudamos a cortar?

GOGORATU:
*Postura egokian hartu guraizeak / buena postura al coger las tijeras
*Plantilla estuak eta txikiak / Plantillas de tamaño pequeño (como aparece en la foto)
*Marra zuzenekin hasi, gero diagonalak eta azkenik kurbak (haurraren erritmoa errespetatu) / Empezar con las líneas rectas, diagonales y finalmente con líneas curvos (respetar el ritmo del niño) 




Hauek izan dira gaurko proposamenak? Gustatzen al zaizkizue??


Super ondo pasa OSTEGUN honetan eta 
ea hamaiketako edo askari gustukoena lortzen duzuen.

Muxu potolo potoloak!!

AIO PELAIO!
👋👋👋👋👋💓💕💖💗💘💙💚💛💜💝😍😍😍😘