viernes, 22 de mayo de 2020

INDIOAK BEZALA, OSTIRALA OSPATUZ

JAU LAGUNOK! 
πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘¦πŸ‘¨πŸ‘©πŸ‘ͺπŸ‘«πŸ‘¬πŸ‘­πŸ‘±πŸ‘²πŸ‘³πŸ‘΄πŸ‘΅

Zer moduz zaudete? 
Dakizuen bezala, gaur OSTIRALA da, 5 zenbakia

Entzun dezagun ba "OSTIRALA" abestia!!



*Aurreko sarreran zuen argazkiak txertatu ditut! 
ASTEKO ERREPASOA!πŸ“·πŸ“·πŸ“·πŸ“·πŸ“·πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ˜πŸ˜


Ikusi al duzue nola agurtu zaituztedan? JAU LAGUNOK!
mmm.. gaurko proposamearen pista bat da agurra

Asmatu al duzue? BAI! INDIOAK IZANGO GARA!
Indioak bezala jolastuko gara, prest??

Horretarako, eskolan kontatutako ipuin bat ekarri nahi dizuet gogora: 

"BI INDIAR TXIKI IΓ‘AUTERITAN"


Bi abesti ere gogoratuko ditugu:

"JON BRAUN"


"EPO ITAI TA YE"



Behin eskolako ipuin eta abestiak gogoratuta, gure etxea indioen lurraldea bilakatuko dugu / nuestra casa se va convertir en un reino indio

Horretarako,  gure TIPIA eraiki beharko dugu. Hona hemen adibide batzuk eta gurasoentzat informazio linka / Tendremos que construir una TIPI. Os voy a dar unos ejemplos y un link con informaciΓ³n de cΓ³mo construir una tipi. 





Informazioa link honetan: 


TOTEMAK ere egin ditzakegu, hartu kutxa zaharrak, tutuak edo koloretako paperak eta eraiki totemak / TambiΓ©n realizaremos diferentes TOTEM, con cajas, con rollos o con papeles de colores. Hona adibide batzuk: 





Jarraian, INDIOEN BURUKOA / CINTAS DE LA CABEZA egingo dugu. Horretarako, gogoratzen al zarete inauteritan eskolan egin genituen burukoak? Begira begira, hemen dituzue argazkiak:
πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘‡πŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘

Margotu eta apaindu!





eta azkenik moztu!






PREST DAGO GURE INDIO KUADRILA





Dena bukatuta dugula, INDIOEK egiten duten bezala, suaren inguruan dantzatuko duzue: 
Hona hemen bideoa:

"TANTAKA YOTANKA"




Bukatzeko, hona hemen asteburuan zehar ikusi dezakezuen Takolo, Pirritx eta Porrotxen "TANTAKA YOTANKA" ikuskizuna:




Zuek zarete nire indio kuadrila gustukoena!
EGIN OIHU INDIOAK BEZALA!!!


Asteburu zoragarria izan eta

JAU!!
❤πŸ’“πŸ’•πŸ’–πŸ’—πŸ’˜πŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œπŸ’πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜˜