lunes, 16 de marzo de 2020

EGOERA HONEN AURREAN, ETXETIK GOXO GOXO LANEAN

Kaixo kaixo lagunok!! 

๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘ฆ๐Ÿ‘ง๐Ÿ‘จ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿ‘ช๐Ÿ‘ซ๐Ÿ‘ฌ๐Ÿ‘ญ

Zer moduz zaudete??
๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Egoera arraro eta gazi-gozo honi aurre egiteko eta etxean nire babesa eta goxotasuna sentitzeko harremanetan jarraitzea gustatuko litzaidake.

Horregatik, eskolan egiten dugun bezalaxe, zer iruditzen zaizue gelan hainbeste landu eta gustatzen zaizkigun IPUINA eta ABESTI ezberdinak entzun eta dantzatzen baditugu? 
PROPOSAMEN eta JARDUERA ezberdinak ere eskeini nahi dizkizuet gure txikitxoenekin lantzeko.

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘€๐Ÿ‘‚๐Ÿ‘ƒ๐Ÿ‘„๐Ÿ‘…๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Ea zer iruditzen zaizuen!!!



Lehenik eta behin, KOLORETAKO MUNSTROAren ipuin digitala utziko dizuet. Etxean ipuin fisikoa baduzue aprobetxatu eta inguru goxo batean kontatu. Asko eskertuko dizue zuen txikiak! 


Ipuina irakurrita honako jarduera hauek proposatu nahiko nizueke: 

1- Egun arraro hauetan, gure haurrak ere munstroa bezala nahastuta eta arraro sentituko dira. Beraz ipuina aprobetxatu eta errutina gisa (egunean behin), haurrari nola sentitzen den galdetuko diogu eta sentitzen duena kolore bidez adieraztea eskatuko diogu haurrari (marrazki bidez). 
/¿Cรณmo te sientes hoy? Dibujar el sentimiento de cada uno/a con el color correspondiente. 

2- Sentimenduak lantzeko aprobetxatuko dugu ipuina. Alde batetik (orriaren goiko aldean) sei aurpegi marraztuko dizkiegu (emojiak bezala) eta bakoitzak ipuineko sentimendu bat adieraziko du. Beheko aldean, era desordenatuan, sentimendu horien sei koloreak margotuko ditugu. Haurrei aurpegiak eta sentimenduak beraien koloreekin lotzea eskatuko dizkiegu marra baten bidez (grafomotrizitatea landuz). 
/ En la parte de arriba de la hoja dibujaremos 6 caras mostrando cada sentimiento que aparece en el libro. Abajo de la hoja, pintaremos 6 colores de forma desordenada. El niรฑo/a deberรก atar cada cara con su correspondiente color (trabajando el trazo y la grafomotricidad).



Ipuina alde batera utzita, ABESTIAK ere landuko ditugu. Oraingo honetan, 3 abesti proposatuko dizkizuet eta aurrerago beste batzuk. Abestiak jarduera mota ezberdinekin ere lotuko ditugu. Horrela eskura dituzue proposamen desberdinak.


1- POZIK BAZAUDE (ENE KANTAK)



2- JON BRAUN



3- AHOA BIZI BIZI ETA BELARRIAK PREST BETI


1- POZIK BAZAUDE: Abesti honekin sentimenduak lantzen jarraitzen dugu. Abestia entzun, abestu eta dantzatzeaz bukatzan, haurrari galdetu ea zer gustatzen zaion egitea pozik dagoenean. Helduak, haurrak esaten duena zerrendatuko du eta pixkanaka, esandakoa marraztu dezakezue edota hitz solteak idatzi kopiaketa landuz. 
/ ¿Quรฉ te gusta hacer cuando estas contento/a? El adulto va escribiendo lo que le dice el niรฑo o la niรฑa y poco a poco se pedirรก que dibuje eso lo que ha dicho o que escriba palabras cortas copiandolas, siempre en mayรบscula. (Por ejemplo, NADAR).

2- JON BRAUN: Abesti hau asko landu dugu eskolan eta haurrek badakite dantza. Galdetu nola den eta dantzatu elkarrekin. Abestiarekin batera indioen kontaketa egingo dugu behatzekin eta erritmoa eramanaz. Horretaz gain, paperean ere zenbakiak eta kantitateak landu ditzazkezue. 1tik 3ra bitartean: zenbakien grafia kantitateekin lotu (indio kopuruekin kasu honetan). 
/ Los niรฑos y las niรฑas saben perfectamente la coreografรญa de esta canciรณn. Aprovechar el momento y disfrutar  bailando (y que los niรฑos/as os enseรฑen a bailar!!). Aprovechando la canciรณn, es interesante contar los indios del 1 al 10 con los dedos y con el ritmo de la canciรณn (como hacemos en clase). Aparte de eso, podeis trabajar los nรบmeros, grafรญas de ellos y las cantidades en un pape. Para empezar, del 1 al 3.

3- AHOA BIZI BIZI ETA BELARRIAK PREST BETI: Abesti eta dantza hau denok ezagutzen dugu. Abesti honetaz baliatu gaitezke gure gorputzak aktibatzeko eta ariketa fisikoa egiteko. Ez du ematen baina asko izerditzen gara kantu honekin!! 
/ Esta canciรณn sirve para activar el cuerpo y realizar ejercicio fรญsico con toda la familia. Parece que no, pero se cansa mucho! A mover los esqueletos!! 



Denok dakizuen bezala, jarraitu ohitura eta errutina onekin aurrera. Haurraren autonomia landu eta disfrutatu (ahal den neurrian) etxeko txikitxoenekin, asko ematen digute eta! 

Etxean baditugu edozein material eskolan egiten dugunarekin jarraitzeko: puzzleak, eraikuntzak, margoak, mahai jolasak (dominoa, bikote jolasa), plastilina eta abar. Jarraitu lanean, ondo ari zarete eta!! 

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘


Espero dut proposatutako guztia zuen gustukoa eta baliagarria izatea.
Dakizuen bezala, nirekin elkar banatu dezakezue zuen kezkak, zalantzak edota egindakoak.

Elkarren berri izateak ondo egingo digu!!!

๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Besarkada super erraldoia denontzat, eta mesedez ZAINDU!

AIO PELAIOOOOO!

๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’˜๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’